Retourbeleid

RETOUREN

----

Ons beleid is 30 dagen geldig. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten producten kunnen niet geretourneerd worden. Bederfelijke goederen zoals etenswaren, bloemen of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten voor persoonlijk of hygiënisch gebruik, gevaarlijke producten of ontvlambare gassen of vloeistoffen.

Andere artikelen die niet kunnen worden geretourneerd:

* Cadeaubonnen

* Downloadbare software

* Bepaalde gezondheids- en persoonlijke verzorgingsproducten

Als u wilt retourneren, moet u ons een ontvangstbewijs of aankoopbewijs tonen.

Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts een gedeeltelijke terugbetaling wordt verleend: (indien van toepassing)

* Boeken met duidelijke gebruikssporen.

* CD, DVD, VHS-band, software, videogame, band of vinylplaat die is geopend.

* Elk item dat niet in de originele staat is, dat beschadigd is of waarvan sommige onderdelen ontbreken om redenen die niet te wijten zijn aan een fout van onze kant.

* Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd.

Terugbetalingen (indien van toepassing)

Zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen en gecontroleerd, sturen we je een e-mail om te bevestigen dat we het hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van onze beslissing om uw teruggaveverzoek goed te keuren of af te wijzen.

Als uw verzoek is goedgekeurd, wordt uw teruggave verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode toegepast.

Late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

Als u uw teruggave nog niet heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.

Neem vervolgens contact op met de instantie die uw creditcard heeft uitgegeven, aangezien het even kan duren voordat uw teruggave officieel wordt geboekt.

Neem dan contact op met uw bank. Er is vaak een verwerkingstijd nodig voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en nog steeds je terugbetaling niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@bioleven.com .

Sale artikelen (indien van toepassing)

Alleen artikelen met een normale prijs kunnen worden gerestitueerd. Uitverkoopartikelen kunnen helaas niet worden gerestitueerd.

Uitwisseling (indien van toepassing)

We vervangen een artikel alleen als het defect of beschadigd is. Als je het in dit geval wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail naar info@bioleven.com en stuur ons je artikel naar: Bioleven, warande 115, 9660 Brakel, België

Geschenken

Als het geretourneerde artikel bij aankoop is geïdentificeerd als een geschenk en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeaubon ter waarde van uw retourzending. Zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen, wordt er een cadeaubon naar je gemaild.

Als het artikel tijdens de aankoop niet als een geschenk werd geïdentificeerd, of als de schenker van het geschenk er de voorkeur aan gaf het artikel eerst te ontvangen en het later aan u te geven, zullen we een terugbetaling doen aan de schenker van het geschenk en zij zullen weet dat je het artikel hebt geretourneerd.

Verzending

Om een ​​product te retourneren, moet u het opsturen naar: Bioleven, warande 115, 9660 Brakel, België

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten om uw artikel te retourneren. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de verzendkosten voor de retourzending ervan afgetrokken.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is om uw ingeruilde product te ontvangen, variëren.

Als u een artikel verzendt van meer dan $ 75, kunt u overwegen een bezorgservice te gebruiken waarmee u de verzending kunt volgen of een leveringsverzekering kunt afsluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.

.